29 januari 2013

Tips en trends van woonbloggers

Wil je de tips en trends van Style Cookie, April and May, Bloesem, Lille Lykke, VosgesParis en Lekker Fris niet missen.... haal dan snel nog even de Margriet van deze week. Zij schreven een leuk stuk over woonbloggers en vroegen ons naar trends.
Een stukje uit de tekst over Lille Lykke blog: "Door blogs, Pinterest en webwinkels zie je dat het aanbod van inspiratie en leuke producten steeds toegankelijker is. Verjaardagsfeestjes versier je in Pinterest stijl, kleding maak je leuker met wat eigen toevoegingen en voor een fijn nieuw merk hoef je niet meer meteen naar Denemarken of Zweden. Ik geniet er elke dag weer van om als gids in deze digitale wereld van inspiratie te fungeren. En het leukste vind ik dat ik me ook nog steeds kan laten verrassen door nieuw ontdekkingen."
We were mentioned in a Dutch magazine this week asking us about trends. For me that is for sure that trends and inspiration are so accessible with blogs and Pinterest. We decorate our parties Pinterest style, update and outfit with own additions, and the new brands can easily be found and bought via webshops. It is my daily treat to be able to function as a guide through this web of inspiration. Follow the links above to see which other great bloggers were mentioned in the article.

4 opmerkingen:

  1. Leuk Carolien! En jeetje ik zie nu pas dat je ook een kids blog hebt!

    XO Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben geen Margriet lezeres maar zal er morgen toch eens eentje kopen! Leuk hoor, gefeliciteerd met je stuk erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik lees de margriet nooit, maar ga hem toch maar even halen! bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen