23 november 2012

I want this wallpaper!



Volgende maand mag ik weer een appartement in gaan richten. En een paar maanden later weer een in een wat meer tropische omgeving. En nou heb ik voor de eerste klus mijn oog laten vallen op dit behang. Zo vreemd want ik ken deze print al een tijdje vanuit het prille begin van Fine Little Day. Niet eerder gedacht van 'wil ik hebben'. Maar nu de dekentjes, kussens en het behang steeds vaker voorbij komen blijft het erg in mijn hoofd hangen. Heb straks twee stukjes wand boven een schouw die wel wat 'vavavoem' kan gebruiken.
Next month I have an appartment to decorate. And a few months later another one in a somewhat more tropical setting. For the first project I have my eye on this wallpaper by Fine Little Day. It wasn't love at first sight cause I've seen it quite some time ago when she launched this print in her shop. But since seeing it more often on Instragram and blogs it's really grown on me. There's two bits of wall above a mantal that could use some 'vavavoem'. This wallpaper would be perfect.
Images: Morten Holtum for BoligMagasinet

3 opmerkingen:

  1. Aha, heb jij dat ook?
    Ik ben ook dol op dit papier!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook met dit behang, al vaker gezien, maar sinds een tijdje besloten dat ik het best heel graag op een muurtje wil!

    BeantwoordenVerwijderen