16 augustus 2011

Kinderkamer inspiratie, 2 keer totaal anders


Twee totaal andere maar beide vrolijke kinderkamer inspiraties uit Skona Hem. Bij de eerste spreekt de transparantie van het totaal beeld me erg aan en bij de tweede word ik vrolijk van het kastje wat geverfd is alsof het een konijnen hokje is. En als ik in die kamer het poppenhuis zie is mijn tip: verf em altijd wit!
Two different but cheerfull kids room inspirations from Skona Hem. Looking at the first I'm inspired by the transparent overall look. And the second image makes me smile. The cabinet painted as if it is a den of the rabbits. How cute it that! And if you have a dollhouse I would allways say paint it white after seeing this one. 

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige inspiratie voor kinderkamers, dankjewel! Daar gaat mijn dochter Teuntje nog profijt van hebben in ons nieuwe huis (dat overigens nu nog totaal verbouwd en gerenoveerd wordt, dus ik pluk graag inspiratie van je geweldige blog)
    Vriendelijke groeten, Annemarijn Lans (Leiden)

    ps VerbouwPerikelen te volgen via www.wasgebeurt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede inspiratie inderdaad! Hele leuke kinderkamers.

    BeantwoordenVerwijderen