11 oktober 2010

Extra extra extra: I received a gift

Het voelt alsof ik de loterij heb gewonnen. Ik heb nu uit die winkel Lagerhaus wat van die super leuke chocolaatjes en stickers gekregen. Op 10 september schreef ik dat ik daar voor een half uurtje wilde shoppen. Ben ik dan toch even snel op en neer geweest? Nee hoor, een van de lezers van het blog ging toevallig die kant op en wilde wel wat voor me meenemen. En daar wil ik haar ENORM voor bedanken. Ik vind het al super dat mijn blog zo goed gelezen wordt en dan de betrokkenheid in de vorm van zo'n cadeautje is natuurlijk helemaal te gek. 

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan, hoor! Jammer dat ik met de vlieger was anders had ik nog groters mee genomen voor je!

    Fijne week!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Co, da's echt super attent!!

    BeantwoordenVerwijderen