12 augustus 2010

Waskamer


Wat moet het fijn zijn om zo'n aparte waskamer te hebben. Zeker als deze ook nog zo mooi eruit ziet als deze. De finishing touches zijn voor mij toch wel een leuke voorraad potten met waspoeder. Met een wit of gekleurd lintje maak je voor jezelf herkenbaar welk waspoeder erin zit.


It must me great to have a little laundryroom like this one. For me the finishing touches are the containers with soap. They are decorated with little ribbons. You can easily make these white or colourful to remind you of the kind of powder in the container. 

2 opmerkingen:

  1. Hier hou ik ook van, maar voor velen is een aparte waskamer helaas niet haalbaar.
    Bij ons komt het in de berging, kan je ook wel iets moois van maken natuurlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk lijkt me dat, een aparte ruimte voor de was. Helaas op mijn 50m² niet haalbaar. En die potten met poeder, dat idee zit al tijden in m'n hoofd. Misschien wordt het tijd dat eens concreet te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen